Happy Ramadhan...

Happy Ramadhan...

About Nur Zyrisya Photographer

My photo
Kuching, Sarawak, Malaysia
Father of 3 princess,gov servant,family man

Viewed My Blog

free counters

Happy Ramadhan

Happy Ramadhan

Banci Penduduk Dan Perumahan 2010 e-Census.

Assalamualaikum, Selamat Sejahtera, dan Salam satu Malaysia.
...
Berkenaan Banci Penduduk Dan Perumahan 2010 e-Census, saya telah banyak menerima keluhan dari pihak pembanci-pembanci tidak kira dari Semenanjung Malaysia mahupun Sabah & Sarawak, bahawa ramai di antara penghuni di rumah tidak mahu bekerjasama dengan mereka dan mengambil perkara ini endah tak endah sahaja.
...
Untuk pengetahuan umum, Banci Penduduk Dan Perumahan 2010 bukan sekadar mendapatkan maklumat isi rumah, malahan juga untuk membantu menjana ekonomi negara, dan membantu mereka yang kurang bernasib baik tidak kira dari segi pengetahuan atau ekonomi.
...
Anda diminta untuk memberikan kerjasama agar dapat meringankan tugas-tugas yang telah diberikan kepada mereka. Sekiranya anda berasa ragu-ragu dengan kehadiran mereka, anda digalakkan untuk meminta mereka menunjukkan kad pengenalan pembanci dan juga kad nama yang telah disediakan kepada pembanci-pembanci tersebut.
...
Sekiranya pembanci-pembanci enggan menunjukkan kad pengenalan atau kad nama pembanci, berkemungkinan besar mereka itu bukanlah pembanci. Mereka berkemungkinan besar adalah penjenayah yang hendak melakukan jenayah. Ini kerana setiap pembanci telah diberikan kad nama masing-masing.
...
Sekiranya terdapat sebarang kemusykilan atau pertanyaan, atau luahan perasaan tidak puas hati anda kepada pembanci-pembanci, atau pembanci-pembanci yang ingin meluahkan sesuatu, atau membetulkan sebarang kesilapan pada post ini, silalah komen atau tinggalkan pesanan anda pada ruangan sembang-sembang.
...
Kerjasama anda dalam menjayakan Banci Penduduk Dan Perumahan 2010 adalah amat diperlukan dan di akhiri dengan ribuan dan jutaan terima kasih...

Wednesday, August 4, 2010

My Daughters !!!

This is my twin 1 daughter, Siti Nur Arhaniesya, day 1, 17th May 2010, born in Normah Medical Specialist Centre, 1029 hr.

My twin 2 daughter, Siti Nur Arzaniesya, day 1, 17th May 2010, 1030 hr.


On the 18th May 2010. Day 2.


19th May 2010. Siti Nur Arhaniesya (Left) and Siti Nur Arzaniesya (Right and Smiling).

My two daughters Siti Nur Arzaniesya (Top), Siti Nur Arhaniesya (Bottom). Day 3 19th May 2010.

This picture taken on the 20th May 2010 at home.


See both of them sleeping...? So cute....

No comments:

Post a Comment